کد خبر: ۸۵۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰
تعداد بازدید: ۳۷۴
رئیس دانشگاه فرهنگیان، از استخدام رسمی ٢٠ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان از سال تحصیلی آینده در آموزش و پرورش خبر داد.


استخدام ۲۰ هزار معلم از سال تحصیلی آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حسین خنیفر، اظهار کرد: این دانشجو معلمان از میان همه فارغ التحصیلان دبیرستان‌های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری در سال تحصیلی آینده برای مقطع کارشناسی پذیرش خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوال مطرح شده در خصوص تعهد خدمت دانشجو معلمان پذیرفته شده این دانشگاه تصریح کرد: دانشجو معلمان پذیرفته شده دو برابر مدت زمان تحصیل خود در قبال وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت دارند.

بیشتر بخوانید: 

جزئیات خبر خوب وزیر برای فرهنگیان | وام قرض الحسنه تا سقف ۴۰ میلیون تومان

 

رئیس دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: همه پذیرفته شدگان نیز از همان ابتدای تحصیل خود استخدام رسمی آموزش و پرورش شده و برابر ضوابط قانونی حقوق ماهانه این افراد نیز پرداخت می‌شود.

خنیفر در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های این دانشگاه در سال تحصیلی آتی در تاکید سخنان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم در مهر سال جاری و شروع سال تحصیلی، کلاس‌ها به شیوه حضوری برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: در صورت عدم صدور مجوز ستاد ملی کرونا برای برگزاری کلاس‌های حضوری، با ادامه فعالیت سامانه آموزش‌های مجازی الکترونیکی دانشگاه، نظام آموزشی با پویایی و بهره گیری از تجارب گذشته با قوت ادامه خواهد داشت.

وی در پایان افزود: با توجه به امکان بهره گیری از توانمندی‌های شبکه آموزشی دانش آموز، شاد، از بستر این شبکه برای ارائه آموزش‌های مجازی به دانشجو معلمان استفاده خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: