کد خبر: ۸۵۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
محمدیاری در نطق میان‌دستور:
نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر محدودیت‌های قانون مرتبط با منابع طبیعی دامن گیر مردمان بومی گیلان شده است، از وزیر کشاورزی خواست برای رفع مشکلات و مدیریت صحیح این حوزه از مدیران بومی و دردآشنا استفاده کند.

محدودیت‌های قانونی درخصوص منابع طبیعی دامن‌گیر مردمان بومی شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن محمدیاری در نشست علنی صبح امروز (یک‌شنبه۱۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی و در نطق میان دستور خود، گفت: افتخار می‌کنم که به طور قاطع و صریح اعلام نمایم که در گستره سیاسی جهان عضوی از جبهه مقاومت اسلامی به رهبری مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه ای بوده و از هیچ تلاشی در وصول اهداف عالیه آن فروگذار نکرده و همچون سربازی فداکار در مقابل جبهه باطل به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم ایستادگی نموده و منتقم خون مقدس فرمانده بی همتای جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی خواهم بود و همچنین یاد و خاطره امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشته و رجاء واثق دارم همیشه در همه حال پیرو راه امام (ره) باشیم.

نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، افزود: از باب تذکر چندجمله از فرامایشات مقام معظم رهبری را خطاب به منتخبین مردم جهت یادآوری به استحضار می‌رسانم، در تصمیم گیری‌ها به نقش تعیین کننده مجلس توجه کنید، از نظرات شورای محترم نگهبان در لوایح و طرح‌ها بهره بگیرید، کمک به محرومان را سر لوحه مسئولیت خود قرار دهید، دانش و اطلاعات را در کار قانون گذاری به کار بگیرید. از تریبون مجلس اذهان عمومی را مضطرب نکنید، اخلاق و ادب اسلامی را در گفت و گوها رعایت کنید و نیازهای مردم را بشناسید، پایبندی به خط امام را آشکار سازید. استقلال و حق گرایی خود را حفظ کرده و غیبت نا موجه نداشته باشید، از گروه گرایی اجتناب کرده و اولویت ها را رعایت کنید. نکته مهم اینکه این مجلس، مجلس امید و انتظار مردم است چون مردم در شرایط سخت پای‌صندوق رای آمده و خوشبختانه یکی از انقلابی ترین مجلس ها رقم خورده است.

نماینده در مجلس یازدهم، اظهار کرد: از همه مردم حوزه انتخابیه خودم شهرستان طوالش و رضوانشهر و ماسال که در حمایت از نظام مستحکم اسلامی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشارکت نموده و بخصوص در سه شهرستان خود امواج خروشانی از جمعیت را به نمایش گذاشته و همچون سی سال گذشته بر اعتماد خود بر خانواده محمدیاری صحه نهادند صمیمانه قدردانی می نمایم. قطعا استمرار این اعتماد و همدلی بر محور اصول استراتژیک انقلاب و توسعه زیر ساخت‌های توسعه و ارائه خدمات صادقانه به مردم مسئولیت اینجانب را صد چندان خواهد نمود و من هم در خانه ملت به اراده تعهد خود به مردم تاکید می‌کنم .

وی ادامه داد: نظارت بر دستگاه‌های اجرایی باید بر مبنی رهنمودهای مقام معظم رهبری و بودن اغماض و با اولویت بندی صورت پذیرد . باید از هر گونه سو مدیریت و ایجاد زمینه های فساد اقتصادی و حقوق عمومی جلوگیری نمود.

نماینده در مجلس یازدهم، اظهار کرد: از سفر اخیر معاون رئیس جمهور جناب آقای نوبخت در اولین روز شروع به کار مجلس یازدهم و بازدید از سد شفارود و تامین اعتبارات ریالی تشکر نموده و متذکر می‌گردم، دستگاه‌های ذیربط ضمن پیگیری موضوع، نتیجه اقدامات انجام شده را در اختیار مردم قرار دهند.

این نماینده در مجلس افزود: باتوجه به اینکه استان گیلان بخش عمده از پوشش جنگلی کشور را به خود اختصاص داده لیکن از این نعمت بهره‎مند نگردیده و بیشتر محدودیت‌های قانون مرتبط با منابع طبیعی دامن گیر مردمان این منطقه بوده تا مزایای آن، از یک میلیون هکتار اراضی جنگلی و مراتع گیلان قریب به ۵۰ درصد آن در حوزه انتخابیه اینجانب قرار دارد و از وزیر کشاورزی تقاضا دارم تا با بهره گیری ازمدیران بومی و درد آشنا امکان مدیریت صحیح این حوزه را فراهم نماید. از اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای توسعه ساخت داخل کالا و قطعات صنعتی و وارداتی به ویژه در حوزه خودرو سازی و لوازم خانگی تقدیر نموده و امیدوارم در آینده نزدیک بیشتر شود.

محمدیاری اظهار کرد: از وزیر بهداشت درخواست می‌کنم نسبت به جذب نیروهای که در دوران شیوع کرونا در بخش های مختلف درمانی کشور به کار گرفته شده‌اند و امکان تداوم حضور مدافعان سلامت، اعم از پرستاران و نیروهای خدماتی را فراهم کرده تا از برخوردهای سلیقه‌ای جلوگیری به عمل آید. در پایان از سربازان گمنام امام زمان در خصوص ایجاد امنیت جانی و روانی شهروندان و دستگیری افراد خود فروخته به ویژه سرکرده گروه معاندی که روزهای گذشته نوید را از دوستان شنیدیم، تشکر و قدردانی می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: