کد خبر: ۸۵۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۵۷۱
علیرضا حقیقی که خود را پسر پرسپولیس می‌داند و این لقب را از برخی رسانه‌ها گرفته بود، در دیدار برابر سرخپوشان پایتخت، موفق شد عملکرد جالبی را به نمایش بگذارد.

پیام روشن حقیقی برای پرسپولیسی‌هابه گزارش خبرداغ ، علیرضا حقیقی که خود را پسر پرسپولیس می‌داند و این لقب را از برخی رسانه‌ها گرفته بود، در دیدار برابر سرخپوشان پایتخت، موفق شد عملکرد جالبی را به نمایش بگذارد.

 

البته حقیقی به پرسپولیسی‌ها یک پنالتی هدیه داد و همان توپ توسط علی علیپور به گل تبدیل شد تا بازی به تساوی کشانده شود، اما برخی کارشناسان داوری اعتقاد دارند این پنالتی با تردیدهای زیاد همراه بوده است زیرا علیپور به‌خاطر تیزهوشی خود موفق شده بود از حقیقی پنالتی بگیرد و در واقع حقیقی خطایی انجام نداد. در ادامه بازی حقیقی توانست به خوبی چند بار مانع گلزنی پرسپولیسی‌ها شود.

 

او به خصوص در نیمه دوم، بازی بسیار خوب و مطمئنی را به نمایش گذاشت و دروازه تیم فکری بعد از آن پنالتی، بسته ماند. به نظر می‌رسد حقیقی در دیدار برابر پرسپولیس انگیزه‌های بیشتری داشت و می‌خواست خودش را نشان بدهد.

 

طبیعتاً سرخپوشان برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید می‌گردند تا جای خالی علیرضا بیرانوند را پُر کنند و از این رو علیرضا با درخشش خود به نوعی پیام خاصی برای یحیی گل‌محمدی و همکارانش فرستاد. 

 

آیا او یک گزینه خوب برای جانشینی بیرانوند به حساب می‌آید و راهی برای بازگشت به کمپ سرخپوشان دارد؟ این سوالی است که جوابش را در پایان فصل و شروع نقل و انتقالات به دست می‌آوریم. 

میزان آنلاین 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: