کد خبر: ۸۵۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
تعداد بازدید: ۸۴۲
شایان مصلح که در فاصله ساعاتی مانده به بازی، حضورش برابر استقلال با توجه اتفاقاتی که رقم خورده بود نامشخص بود در نهایت با اعلام کمیته اخلاق مجوز بازی گرفت.

کنایه جنجالی بازیکن استقلال به شایان مصلح + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شایان مصلح که در فاصله ساعاتی مانده به بازی، حضورش برابر استقلال با توجه اتفاقاتی که رقم خورده بود نامشخص بود در نهایت با اعلام کمیته اخلاق مجوز بازی گرفت.

 

او اما در جریان بازی نقش اول را داشت و با یک خطای پنالتی روی دیاباته و گل بخودش، سهم زیادی در برتری حریف ایفا کرد. در پایان بازی اما زکریا مرادی، در اقدامی عجیب و غیرحرفه ای در صفحه شخصی خود توهین تندی به این عملکرد شایان مصلح داشت.

 

او در رابطه با این بازیکنان از کنایه‌ای استفاده کرد که شاید اینبار کمیته اخلاق مجبور به محرومیت وی شود و باید دید او نیز همانند شایان مصلح در ادامه مجبور به تکذیب داشتن حساب کاربری در صفحه اینستاگرام برای پوشش این اقدام خود خواهد شد یا خیر.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: