کد خبر: ۸۵۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۷۰
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مالیات و جرائم مربوط به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی فقط مشمول واحدهای مسکونی واقع در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت، مشمول طرح مالیات بر خانه خالی می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح دو فوریتی اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: این طرح شامل کلیه افرادی است که در شهر و روستا خانه مسکونی دارند و صاحبخانه‌ها مکلف هستند که اطلاعات خود را در سامانه ثبت املاک بارگذاری کنند.  

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت تصویب این قانون، هر فردی که خانه مسکونی در شهر و روستا دارد، باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کند که این اقدام منجر به شفافیت اقتصادی می شود.

وی عنوان کرد: مالیات و جرائم مربوط به طرح اخذ مالیات از خانه‌های خالی فقط به مالکان شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر تعلق می‌گیرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: