کد خبر: ۸۵۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
تعداد بازدید: ۲۳۴
کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد در فصل جاری هیچ چیز برای این تیم طبیعی نبوده است.

حدادی‌فر: هیچ چیز در این فصل برای ما طبیعی نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم: قاسم حدادی‌فر درباره تساوی یک - یک تیمش برابر نفت مسجدسلیمان و از دست دادن دو امتیاز دیگر در یک بازی خانگی گفت: ما در 20 دقیقه اول خوب نبودیم که مجازات شدیم، ولی در دیگر دقایق فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و گل مساوی را هم زدیم، ولی متأسفانه دو امتیاز را از دست دادیم. شرایط ما در جدول اصلاً خوب نیست و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی در واکنش به اظهارات بازیکنان و کادر فنی تیم حریف که گفته‌اند فرشاد محمدی‌مهر به پر کردن آفساید اعتراف کرده است، اظهار داشت: فرشاد در این زمینه چیزی به ما نگفت. من چند بار فیلم آن صحنه را دیدم و فکر می‌کنم بازیکن حریف در آفساید قرار داشت. ما در بازی با ماشین‌سازی هم به شدت از داوری ضربه خوردیم و اگر سه امتیاز آن بازی را می‌گرفتیم الان این‌قدر استرس نداشتیم. جالب اینجاست که داور بازی به ما می‌گفت اتفاقی است که رخ داده! با شنیدن این جمله واقعاً نمی‌دانستم چه باید بگویم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد عملکرد ضعیف لوکا بوناچیچ در این تیم و کسب چهار امتیاز در شش بازی خاطرنشان کرد: من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در مورد عملکرد سرمربی تیمم صحبت کنم. فقط باید بگویم که لوکا هم مثل مربیان قبلی ما زحمت می‌کشد، ولی امسال برای تیم ما اتفاقاتی رخ داده است که نمی‌توان مدیریت، بازیکنان و کادر فنی را به صورت صد درصد مقصر دانست.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که «پس چه افرادی در این نتایج مقصر هستند؟»، بیان کرد: نمی‌دانم چه باید بگویم. امسال اتفاقات عجیبی برای ما رخ داد و این فصل عجیب‌ترین فصل برای من بود که سال‌هاست در تیم ذوب‌آهن بازی می‌کنم. فکر می‌کنم این وظیفه مدیران است که مشکلات را ریشه‌یابی کنند تا فصل بعد چنین شرایطی نداشته باشیم. ما در خیلی از بازی‌ها اصلاً فکرش را نمی‌کردیم که شکست بخوریم، ولی باختیم و حتی مساوی هم نگرفتیم. اول فصل تصور ما این بود که سهمیه را بگیریم و برای حضور در کورس قهرمانی تلاش کنیم، ولی حالا باید برای سقوط نکردن بجنگیم. برای ذوب‌آهن هیچ چیز در این فصل طبیعی نبود و امیدوارم فصل بعد همه چیز به شرایط خوب گذشته برگردد.

حدادی‌فر درباره انتقادهای صورت گرفته از مدیریت باشگاه ذوب‌آهن هم تصریح کرد: من نمی‌توانم در مورد عملکرد مدیریت یا کادر فنی نظر بدهم، چون فقط یک بازیکن هستم. در این فصل هم مسئولان باشگاه از من به‌عنوان کاپیتان یا بازیکن باسابقه تیم کمک یا مشورت نخواستند. من فقط یک بار بعد از بازی برگشت با سایپا نظرم را گفتم. از طرفی اعتقادم این است که نباید همه تقصیرها را به مدیریت باشگاه ربط بدهیم. ما با آمدن رادولوویچ شرایط خوبی داشتیم، ولی عدم بازگشت این مربی به ایران دوباره برای تیم ما چالش درست کرد. امسال واقعاً همه چیز در تیم ما عجیب بود.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر کادر فنی و مدیریت باشگاه تلاش خودش را انجام می‌دهند و امیدوارم در سه بازی پایانی نتایج خوبی بگیریم و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. تیم ما هواداران خوبی دارد و کارگران زحمت‌کش کارخانه هم چشم به موفقیت تیم ما دارند که انصافاً‌ شرمنده آنها هستیم. امیدوارم ذوب‌آهن در آینده نتایجی بگیرد که هواداران را خوشحال کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: