کد خبر: ۸۵۸۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۸۹
آیت الله تبریزیان گفت: در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود. پس احتمالا اگر فقط خانمها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

فقط زنان ماسک بزنند، مردان نیاز ندارند!به گزارش خبرداغ به نقل از اعتمادآنلاین: آیت الله تبریزیان که خودش و هوادارانش او را پدر طب اسلامی می خوانند اخیراً مدعی شده انتقال ویروس کرونا در مردان از طریق هوا وجود ندارد ! وی دلیلی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است.

تبریزیان در کانال خود مدعی شده:

" در مردان یا انتقال و سرایت از راه هوا و از شخصی به شخص دیگر اصلا وجود ندارد و این امر مختص بانوان است و صرفا سرایت از خانمها به آقایان و آن هم در صورت تماس نزدیک محقق می‌شود.

پس احتمالا اگر فقط خانمها از ماسک استفاده کنند، در جلوگیری از پیشرفت کرونا کافی است و آقایان نیازی به استفاده از ماسک ندارند.

فقط زنان ماسک بزنند، مردان نیاز ندارند!

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: