کد خبر: ۸۵۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۷
پرسپولیس در طول تاریخ خود ستاره‌های زیادی داشته اما حضور همزمان بعضی از چهره‌ها در این تیم، توجهات را بیشتر به سوی آنها جلب کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مجتبی محرمی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و کریم باقری در کنار هم. این قابی است که کمتر در فوتبال ایران دیده شده است. پرسپولیسی ها همیشه به داشتن چنین ستاره‌هایی مخصوصا مقابل تیم رقیب افتخار کرده‌اند. در سال 73 دایی به جمع قرمزها ملحق شد تا این تیم مملو از ستاره باشد. محرمی آن روزها کاپیتان قرمزها بود. 

 

 
 
 
 

مجتبی محرمی، احمدرضا عابدزاده، علی دایی و کریم باقری در کنار هم. این قابی است که کمتر در فوتبال ایران دیده شده است. پرسپولیسی ها همیشه به داشتن چنین ستاره‌هایی مخصوصا مقابل تیم رقیب افتخار کرده‌اند. در سال 73 دایی به جمع قرمزها ملحق شد تا این تیم مملو از ستاره باشد. محرمی آن روزها کاپیتان قرمزها بود. 

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: