کد خبر: ۸۵۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۹۴
به نظر می‌رسد غلامپور در استقلال علاوه بر آموزش نکات فنی، گاهی اوقات همان نقشی را که کریم باقری در پرسپولیس بر عهده دارد نیز ایفا می‌کند.

غلامپور، کریم باقریِ استقلال؟!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: در اواسط بازی استقلال مقابل تراکتور هنگامی که علی دشتی اصرار داشت بر خلاف دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، پس از تعویض راهی سکو‌ها نشده و بازی را از روی نیمکت تماشا کند، بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بانان استقلال به شدت با این قضیه مخالفت کرد و با صدای بلند این بازیکن را مجاب کرد قانون را رعایت کند و روی نیمکت قرار نگیرد.

در محجوب بودن و متانت غلامپور کوچک‌ترین تردیدی نداریم، چون سال‌هاست او را می‌شناسیم ولی به هر حال گاهی اوقات تندی و جذبه هم لازم است. اتفاقاً به نظر می‌رسد این مربی استقلال علاوه بر آموزش نکات فنی، گاهی اوقات همان نقشی را که کریم باقری در پرسپولیس (علاوه بر مربیگری) بر عهده دارد نیز ایفا می‌کند تا بازیکنان حساب کار دست‌شان بیاید و هر کسی برای خودش ساز جداگانه‌ای کوک نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: