کد خبر: ۸۵۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۴۱۱
در حالی روز گذشته خبر رسید که علیرضا منصوریان طلب 2میلیاردی اش از استقلال را بخشیده که ظاهرا طلب او از آبی ها نزدیک به 200 میلیون تومان بوده است.

اشتباه لپی در بخشش علی‌منصور؛200 میلیون بوده نه 2 میلیارد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بعد از ظهر دیروز خبری منتشر شد که علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال باقی مانده قراردادش با این تیم را بخشیده است. در خبرها گویا این رقم 2میلیارد تومان ذکر شده بود اما پیگیری ها نشان می دهد طلب منصوریان از استقلال 195 میلیون تومان بوده و در اخبار منتشر شده به جای 2 میلیارد ریال اشتباهی 2 میلیارد تومان ذکر شد. این اخبار در شرایط مطرح می شود که فرهاد مجیدی این روزها شرایط خوبی در استقلال ندارد و اطرافیان مجیدی گمان کنند که این اتفاق زمینه سازی برای حذف فرهاد و بازگشت منصوریان بوده است.

بیشتر بخوانید: 

استقلال مقابل پارس‌جنوبی بازنده اعلام می‌شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: