کد خبر: ۸۵۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۳۳۰
سرخپوشان تهرانی که سه فصل گذشته را با برانکو ایوانکوویچ به قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند، در فصل نوزدهم این عنوان را با دو سرمربی به خود اختصاص خواهند داد....

پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ نوزدهم چند امتیاز دیگر می‌خواهد؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی مسیر قهرمانی خود برای چهارمین فتح تکراری در لیگ برتر فوتبال ایران پشت سر می گذارد که عملکرد این تیم در بازی های اخیر باعث قدرتنمایی هرچه بیشتر سرخپوشان شده است.

 

این تیم تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر، ۵۳ امتیاز کسب کرده است که جدود ۷۶ درصد از کل امتیازات ممکن بوده است. بازیکنان پرسپولیس برای تکرار موفقیت های خود در هر بازی و پایان فصل فوتبالی لیگ برتر ایران عطش سیری ناپذیر دارند.

 

پرسپولیس که آخرین باخت خود را در دوران سرمربیگری گابریل کالدرون در نیم فصل اول مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته یازدهم تجربه کرده بود هرگز با یحیی گل محمدی تن به باخت نداده است تا آنها به میانگین ۲/۳ امتیاز در هر بازی برسند.

 

آماری رویایی برای تیمی که پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ نیز عطش رکورد شکنی را حفظ کرده است و می خواهد به نخستین تیمی در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تبدیل شود که چهار فصل متوالی به قهرمانی می رسد.

 

پرسپولیس در حالی برای برد مقابل ماشین سازی به تبریز می رود که در صورت پیروزی برابر این تیم تنها چهار امتیاز با قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر نوزدهم فاصله خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: