کد خبر: ۸۵۶۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
تعداد بازدید: ۳۵۲۹
چنانچه اندک شناختی از روابط صالحی داشته باشیم ردپای مهرداد بذرپاش رفیق گرمابه و گلستان و حامی صالحی را خواهیم یافت. پس از آن چنانچه بدنبال چرایی زمان انتشار باشیم مشخص خواهد شد که مقرر گردیده طی روزهای آتی رئیس جدید دیوان محاسبات معرفی گردد و گزینه های پیش روی؛ عادل آذر، بذرپاش و اسماعیلی هستند که شانس بذرپاش و عادل آذر بر روی کاغذ بیشتر است. پس چه زمانی بهتر از اینروزها برای اصطلاحاً افشاگری و به خارج راندن رئیس فعلی دیوان محاسبات.

رمز گشایی از افشاگری مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی درباره رئیس دیوان محاسباتمیعاد صالحی، مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری ضمن درخواست از دستگاه قضایی برای رسیدگی به سوء استفاده‌های انجام شده توسط عادل آذر گفت: رئیس دیوان محاسبات از من خواست مدیر متخلف زیر مجموعه‌ام را برکنار نکنم، به حرفش گوش ندادم، زمینه برکناری‌‎ام از صندوق را فراهم کرد!

به گزارش سرویس سیاسی خبرداغ؛ سئوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان بدان معطوف خواهد شد آن است که چرا مدیرعامل سابق صندوق بازنشستگی کشوری پس از یک سال از برکناری دست به افشاگری در رابطه با ریاست دیوان محاسبات و دلیل برکناری اش داشته؟! پاسخ روشن است؛ چنانچه اندک شناختی از روابط صالحی داشته باشیم ردپای مهرداد بذرپاش رفیق گرمابه و گلستان و حامی صالحی را خواهیم یافت. پس از آن چنانچه بدنبال چرایی زمان انتشار باشیم مشخص خواهد شد که مقرر گردیده طی روزهای آتی رئیس جدید دیوان محاسبات معرفی گردد و گزینه های پیش روی؛ عادل آذر، بذرپاش و اسماعیلی هستند که شانس بذرپاش و عادل آذر بر روی کاغذ بیشتر است. پس چه زمانی بهتر از اینروزها برای اصطلاحاً افشاگری و به خارج راندن رئیس فعلی دیوان محاسبات. نقدهای بسیاری به مدیریت فعلی دیوان محاسبات نهاد نظارتی قوه مقننه خاصه در رابطه با املاک و حقوق های نجومی وارد است، لکن نمی توان از انگیزه به اصلاح افشاگری در برهه کنونی نگفت. بذرپاش داماد علیرضا علی احمدی وزیر آموزش و پرورش دولت نخست احمدی نژاد است که تا چندی پیش ریاست دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت را بر عهده داشت و میعاد صالحی به مدد همراهی پدر خانم بذرپاش عضو هیأت علمی این دانشگاه شد و فیلم افشاگری نیز در محل اتاق صالحی در طبقه چهارم ساختمان دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم وصنعت است.

 

 

منبع فیلم: 90اقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرین
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۲
0
1
کاری به رد پا و نیت نداریم. واقعیتی گفته شده است.
رئیس دیوان محاسبات پاسخگو باشد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: