کد خبر: ۸۵۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۵۶۹
صندوق تجربه ایرانیان، بزرگ‎ترین صندوق مختلط فعال در بازار سرمایه ایران با بیش‎ترین بهره‎وری، خدمتی نوین از سوی شرکت کارگزاری بانک آینده است که هم‎اکنون مشتریان محترم می‎توانند در این صندوق، سرمایه‏ گذاری کنند.

صندوق سرمایه‎گذاری تجربه ایرانیان شرکت کارگزاری بانک آینده ارمغان مطمئن برای سرمایه‎گذاران محترمبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک آینده ، صندوق تجربه ایرانیان، بزرگ‎ترین صندوق مختلط فعال در بازار سرمایه ایران با بیش‎ترین بهره‎وری، خدمتی نوین از سوی شرکت کارگزاری بانک آینده است که هم‎اکنون مشتریان محترم می‎توانند در این صندوق، سرمایه‏ گذاری کنند.
این صندوق یکی از پربازده‎ترین صندوق‎های فعال در بازار سرمایه است که به‎عنوان یک گزینه مناسب سرمایه‎گذاری برای مشتریان بانک آینده، با امکان افزایش و کاهش سرمایه و بدون کارمزد صدور و ابطال، در اختیار این عزیزان قرار گرفته است.
مشتریان عزیز و عموم علاقه‎مندان، برای سرمایه‎گذاری در صندوق تجربه ایرانیان و کسب اطلاعات بیش‎تر، می توانند به تارنمای tajrobeiranian.ir مراجعه نمایند.
هم‎چنین شعب بانک آینده در سراسر کشور و مرکز ارتباط ۲۴ساعته بانک با شماره ٢٧٦٦٣٠٣٠ – ۰۲۱ نیز آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: