کد خبر: ۸۵۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۱۵۹۱۰
پژمان با دوری از فوتبال، تبدیل به یکی از مطرح‌ترین بازیگران سینما شده و هر روز درخشان‌تر ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرداغ ، تازه ترین ویدئوی پژمان جمشیدی یک نکته اساسی داشت. او که در جمع تعدادی عوامل و بازیگران فیلم «جهان با من برقص» حضور داشت و خاطره جالبی از علی مصفا تعریف می‌کرد، با چهره‌ای متفاوت دیده می شد. او موهایش را رنگ و همینطور ریش هایش را بلند کرده بود. وقتی در این باره از پژمان سوال می کنیم جواب می دهد: «بله، این تغییر چهره من به خاطر گار جدیدم است. در واقع این گریم جدید من است.» پژمان در ویدئویی که از او منتشر شد از این می گفت که خاطرات علی پروین در رختکن را برای علی مصفا تعریف می کرد. 

 

 

جام نیوز

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
1
2
اوایل فکر می کردم جمشیدی فقط دنبال این هست جلوی دوربین خود نمایی بکنه به همین جهت از ایشون نفرت داشتم ولی رفته رفته دیدم نه استعدادش در عرصه بازیگری فوق العاده است و میتونه به عنوان یک بازیگر قدر مطرح بشه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: