کد خبر: ۸۵۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۱۰
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: برای بررسی حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا هیأت کارشناسی تعیین کرده‌ایم و جزئیات این حادثه در حال بررسی است.

هیأت کارشناسی برای بررسی دلیل آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر تعیین شده استعلی القاصی مهر،‌ دادستان عمومی و انقلاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص جزئیات حادثه شب گذشته کلینیک سینا اطهر، ‌اظهار کرد: از آنجایی که بررسی این حادثه یک کار فنی است، هیأت کارشناسی تعیین کرده‌ایم و جزئیات این حادثه در حال بررسی است. 

وی افزود: در اسرع وقت جزئیات اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستان تهران پیش از این گفته بود: از همان ابتدای وقوع حادثه دادستانی با همراهی بازپرس و دادسرای جنایی و همکاران قضایی در صحنه حضور یافتند و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کرد که ابعاد مختلف این حادثه را سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

وی افزود: کار شناسایی اجساد با حضور دادسرای جنایی تهران آغاز و اجساد به پزشکی قانونی منتقل شدند و تعیین علت فوت در دست بررسی است.

دادستان تهران اضافه کرد: شب گذشته دستورات قضایی لازم برای حفظ و نگهداری صحنه و عدم تردد افراد غیرمرتبط توسط اوامر پلیس صادر شده است و یک تیم کارشناسی بنا به دستور بازپرسی ماموریت پیدا کردند که ابعاد مختلف این حادثه را بررسی و در خصوص علت و چگونگی حادثه سریعا بررسی و اظهار نظر کنند.

القاصی مهر افزود: هویت تمامی اجساد با توجه به اینکه دچار سوختگی نشده بودند و در اثر آلودگی و گرما و دود ناشی از آن دچار خفگی شده بودند، مشخص گردید و مقرر شد که بعد از تعیین علت فوت اجساد به دستور مقام قضایی تحویل بستگان و خانواده‌های آنان شود.

وی گفت: تحقیقات قضایی شروع شده و این پرونده خارج از نوبت با دقت و سرعت به منظور علت و چگونگی حادثه و برخورد با مقصران احتمالی در حال بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: