کد خبر: ۸۵۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۸۱
کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا هشدار داد: احتمال می‌رود در آینده نزدیک روزانه ۱۰۰ هزار بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور شناسایی شود.

احتمال افزایش روزانه ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا در آمریکاکارشناس ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا هشدار داد: احتمال می‌رود در آینده نزدیک روزانه ۱۰۰ هزار بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در این کشور شناسایی شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی در آمریکا هشدار داد: ممکن است به زودی شمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در این کشور به ۱۰۰ هزار نفر در روز برسد.

به گفته مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا درصورتیکه مردم این کشور دستورالعمل‌های بهداشت عمومی را رعایت نکنند افزایش روزانه موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ بیش از دو برابر افزایش پیدا می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر روزانه حدود ۴۰ هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در سراسر آمریکا شناسایی می‌شود و در صورتیکه مردم استفاده از ماسک و حفظ فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند ممکن است شمار مبتلایان به این بیماری طی یک روز به ۱۰۰ هزار نفر برسد.

این کارشناس ارشد بیماری‌های عفونی تاکید کرد: ضمانتی برای تولید واکسن موثر برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ وجود ندارد.

به گزارش اسکای نیوز، موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ حداقل در ۱۰ ایالت آمریکا بیش از دو برابر افزایش داشته و کانون شیوع بیماری در شهر لس‌آنجلس شناسایی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: