کد خبر: ۸۵۶۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
تعداد بازدید: ۴۶۷

پیام مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت روز صنعت و معدنمدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با صدور پیامی فرا رسیدن روز صنعت و معدن را تبریک گفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در پیام رضا مسرور آمده است: دهم تیرماه که در تقویم به عنوان روز صنعت و معدن نام گذاری شده یادآور تلاش های خستگی ناپذیر مجاهدان عرصه صنعت و معدن کشورمان است؛ عزیزانی که در شرایط تحریم های ظالمانه مشعل تولید کشور را همچنان فروزان نگاه داشته اند و در سال جهش تولید امیدوارانه و مصمم در جهت خوداتکایی هر چه بیشتر  و کاهش وابستگی اقتصادی گام بر می دارند.

صندوق بازنشستگی فولاد به همراه شرکت های صنعتی و معدنی زیر مجموعه خود افتخار آن را دارد تا در سال جهش تولید و در راستای اهداف تعیین شده چندین پروژه بزرگ صنعتی و معدنی را به بهره برداری برساند.

اینجانب روز صنعت و معدن را به عموم صنعتکاران و معدنکاران کشور به ویژه عزیزان شاغل در شرکت های صنعتی و معدنی زیر مجموعه و همچنین به بازنشستگان گرامی فولاد صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد متعال سرافرازی این عزیزان را خواستارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: