کد خبر: ۸۵۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
تعداد بازدید: ۵۷۶
صبا فولاد پس از اخذ موافقت اصولی تبدیل به نهاد مالی و تغییر نام توانست اساسنامه مربوطه را به تآیید سازمان بورس و اوراق بهادار برساند.

شرکت گروه سرمایه‌گذاری صندوق فولاد یک گام دیگر به ورود در بازار سرمایه نزدیک شدهسازمان بورس و اوراق بهادار پس از بررسی اساسنامه پیشنهادی گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد اساسنامه فوق را تأیید نمود.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی فولاد؛ یکی از مراحل تبدیل از سهامی‌خاص به سهامی‌عام ارائه اساسنامه مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار است. شرکت گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد پس از اخذ موافقت اصولی تبدیل به نهاد مالی، ملزم به اخذ تأییدیه اساسنامه مورد قبول سازمان بورس و اوراق بهادار و تغییر نام بود، که مراحل فوق با صحه سازمان بورس و اوراق بهادار بر اساسنامه گروه محقق گردید.

گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد بر اساس مأموریت و رسالت سازمانی و سیاست‌های ابلاغی مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، مدیریت سهام و دارایی‌های صندوق بازنشستگی فولاد و آماده‌سازی شرکت‌های این مؤسسه برای ورود به بازار سرمایه را به عهده دارد. از جمله شرکت‌های زیرمجموعه گروه سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی فولاد می توان به شرکت‌های سنگ آهن مرکزی ایران، زغال سنگ طبس و معادن اسفندقه اشاره کرد، که در حال حاضر شرکت‌های سنگ آهن مرکزی ایران و زغال سنگ طبس در مرحله اخذ پذیرش و معادن اسفندقه کرمان در حال آماده‌سازی برای ورود به بازار سرمایه است. گروه در حال حاضر سهامدار بخش قابل ملاحظه ای از شرکت های فولاد آلیاژی ایران، فولاد خراسان، صنایع نسوز آذر و..... است. بر اساس پیش بینی کارشناسان، این گروه در آینده بسیار نزدیک به یکی از راهبران بازار سرمایه خاصه در گروه فولاد تبدیل خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: