کد خبر: ۸۵۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۲
یک منبع امنیتی امروز (سه‌شنبه) از کشته شدن چهار نیروی حشد شعبی و زخمی شدن مسؤول یگان انفجار بمب در غرب بیجی در صلاح الدین خبر داد.

به گزارش خبرداغ ، این منبع به سومریه نیوز گفت، بمبی در مسیر خودروی گشت لشکر ۵۱ حشد شعبی در غرب شهرستان بیجی در استان صلاح الدین منفجر شد.

این منبع افزود: این انفجار به شهادت چهار نیروی مبارز و زخمی شدن شیخ شعلان العوید مسؤول یگان شیخ شعلان منجر شد.

همچنین یک منبع امنیتی در استان صلاح‌الدین از کشته شدن چند غیرنظامی در حمله یک فروند پهپاد در شهرستان بیجی خبر داد.

این منبع امنیتی افزود، این شهروندان بعد از اینکه اقدام به حمل لاشه پهپاد اول کردند که در شهرستان بیجی سقوط کرده بود، هدف حمله قرار گرفتند.

این منبع ادامه داد: پهپاد ائتلاف در منطقه ابوزویر در عمق جزیره بیجی در شمال صلاح الدین در نزدیکی حد فاصل با شهرستان حدیثه سقوط کرد و لاشه آن توسط چوپانان منطقه برداشته شد.

به گفته این منبع، پهپاد دوم بعد از رویت آنها اقدام به تعقیب چوپانان کرده و آنها را هدف گرفت که منجر به کشته شدن همه آنها و انهدام خودرویشان شد که سوار بر آن بودند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: