کد خبر: ۸۵۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه مالک خودرو قاچاق خبر داد.

جریمه میلیاردی برای مالک خودروی قاچاق در شیرازبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی مبشری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مامورین انتظامی شهرستان شیراز با مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی سانتافه که در سطح شهر در حال تردد بود اقدام به بررسی مدارک خودروی مذکور کردند.

وی ادامه داد: مامورین طی بررسی های اولیه متوجه اشکلاتی در مدارک شد و برای بررسی های بیشتر خودرو توقیف و پرونده ای در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

مبشری افزود: در تحقیقات و استعلامات شعبه چهارم تعزیرات حکومتی فارس مشخص شد پلاک نصب شده بر روی خودروی سانتافه متعلق به خودروی دیگری بوده و سانتافه مکشوفه به طور قاچاق و بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودرو و جریمه ۲۴ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: