کد خبر: ۸۵۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۳۰۸
عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز سیر صعودی را به مانند روز گذشته تجربه کردند.

قیمت طلا و سکه، امروز ۹ تیر ۹۹به گزارش  خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، عمده قیمت ها امروز در بازار طلا، سکه و ارز سیر صعودی را به مانند روز گذشته تجربه کردند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۷۷۱ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و یک ) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۰۷ درصدی به ۱,۷۷۳ (یک هزار و هفتصد و هفتاد و سه ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۸۶۱,۶۰۰ (هشتصد و شصت و یک هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶۹ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۶۹ درصدی، از ۱,۱۴۰,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل هزار و هشتصد ) تومان به ۱,۱۴۸,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و هشت هزار و هشتصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۲۸۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۷۳۴,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و سی و چهار هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۸,۴۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - دوشنبه ۰۹ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۹ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۵۸ درصدی به ۸,۵۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و پانصد هزار) تومان رسید.

 

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۸,۸۳۰,۰۰۰ (هشت میلیون و هشتصد و سی هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی
سکه امامی، امروز به ۸,۸۱۸,۰۰۰ (هشت میلیون و هشتصد و هجده هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۳ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: