کد خبر: ۸۵۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۱
رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل برای توسعه گردشگری استان مازندران اظهار داشت که قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان امسال به بهرداری می‌رسد.

نوبخت: قطعه دوم آزادراه تهران شمال تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش خبرداغ، رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقل برای توسعه گردشگری استان مازندران اظهار داشت که قطعه دوم آزاد راه تهران شمال تا پایان امسال به بهرداری برسد.

محمدباقربه گزارش ایرنا، نوبخت عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه رامسر با اشاره به اینکه هفته آینده همراه با وزیر راه و شهرسازی و رییس بنیاد مستضعفان از آزادراه تهران - شمال بازدید خواهند داشت افزود: امیدواریم تا پایان سال عملیات ساخت قطعه دوم نیز به پایان برسد و زیر بار ترافیکی برود.

وی افزود: با وجود آنکه قطعه اول آزادراه تهران - شمال افتتاح شده است، تلاش و برنامه‌ریزی دولت برای ادامه عملیات ساخت قطعه دوم این آزادراه تا بهره برداری کامل است.

رییس سازمان برنامه و بودجه تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را لازمه جذب گردشگر و توسعه گردشگری در مازندران و شهر‌های شمالی عنوان کرد و گفت: طرح توسعه فرودگاه رامسر ظرفیتی مناسب برای اجرای قرارداد‌های گردشگری با کشور‌های همسایه است.

نوبخت در خصوص احداث راه‌آهن شمال هم گفت: اجرای طرح‌های خط ریل در جاده شمالی با به اصطلاح کناره در دست مطالع است ضمن اینکه اعتقاد دولت بر اتمام طرح‌های ناتمام است و چنانچه تامین اعتبار مالی آن انجام شود در این زمینه هم مطالعاتی را انجام خواهیم داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: