کد خبر: ۸۵۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
تعداد بازدید: ۵۷۷
مدیرعامل باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد دو هفته است که از فرهاد مجیدی لیست خواسته، اما هنوز لیستی به دست او نرسیده است.

آخرین خبرها از نقل و انتقالات باشگاه استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شایعاتی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی لیست خود را تحویل باشگاه استقلال داده اما در این مورد شنیدیم مجیدی تا این لحظه نام هیچ بازیکنی را برای لیگ بعدی اعلام نکرده است. البته او اعتقاد دارد که اسکلت اصلی استقلال باید حفظ شود.

سرمربی آبی‌پوشان پایتخت در واقع تمام بازیکنان اصلی استقلال را برای فصل بعد هم می‌خواهد و فقط امکان دارد یکی، دو نفر که امسال کمتر بازی کرده‌اند، در پایان فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران از این تیم جدا شوند.

این احتمال هم وجود دارد که مجیدی طی روزهای آینده، لیست خود را ارائه دهد اما به‌هرحال برای این اقدام آن هم بابت فصل آینده، زمان زیادی در اختیار مجیدی و باشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: