کد خبر: ۸۵۳۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۴
هافبک تراکتور با اعلام نگرانی بابت وضعیت کنونی مدعی شد جانش برایش ارزشمندتر است و فوتبال را کنار می‌گذارد!

اکبر ایمانی: فوتبال را کنار می‌گذارم!به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: اکبر ایمانی، هافبک محبوب تراکتوری‌ها طی روزهای اخیر با شایعاتی در خصوص مثبت شدن تست کرونایش مواجه بود. او اما در گفتگو با خبرنگار ما این شایعه را رد می‌کند و می‌گوید: نه، اینطور نیست و من خوشبختانه کرونا ندارم اما چه تضمینی وجود دارد که با شروع تمرینات و بازی‌ها گرفتار این ماجرا نشویم. از تیم ما اکنون چهار تست مثبت آمده است و دیگر تیم‌ها هم به تناوب بین 3 تا چند تست مثبت داشته‌اند که این نگرانی بزرگی را اکنون شکل داده است. برای خروج از منزل تمام خانواده ما با نگرانی مواجه می‌شوند و همسرم هم گفته نمی‌خواهد بازی کنی.

وی ادامه داد: جان آدم‌ها مطمئنا ارزشش بیشتر از فوتبال و جام و هر چیز دیگری است. من نگران سلامت خودم هستم و بیشتر از آن نگران سلامت خانواده‌ام هستم و نمی‌خواهم هر روز که از خانه خارج می‌شوم فشار روانی و استرس به آنها وارد کنم. اگر وضع به همین شکل باشد ترجیح می‌دهم فوتبال را کنار بگذارم و خانواده‌ام را از نگرانی خارج کنم.

هافبک تراکتور با اشاره به شروع تمرینات گفت: از آقای سلطانی فر خواهش می‌کنیم تصمیم درستی در اینباره اعلام کنند. باور کنید اصلا برای ما مهم نیست چه تیمی قهرمان می‌شود. این قهرمانی‌ها می‌آیند و می‌روند و چیزی که مهم است سلامت جامعه و بازیکنان و اللخصوص خانواده آنهاست. چرا باید آنها را در بدترین شرایط روحی روانی قرار دهیم تا هر روز استرس این موضوع را داشته باشند. امیدوارم وزیر ورزش در این شرایط حساس تصمیم قاطعی بگیرد و نگرانی‌ها را کاهش دهد. فوتبال برای سلامت جامعه و نشاط بین مردم است و اینکه الان در این شرایط باعث نگرانی و خدای ناکرده اتفاق بدتری شود مسلما خوشایند هیچکس نیست.

ایمانی در ادامه گلایه‌هایش گفت: این تصمیم قطعی من است. نمی‌خواهم برای فوتبال که تنها شغل من تمام زندگی‌ام نابود شود. هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا این بیماری برای هر کدام از ما دردسرساز نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: