کد خبر: ۸۵۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۰۵
از سوی جهانگیری؛
معاون اول رییس جمهوری، تصویب‌نامه مربوط به صدور مجوز امضای موقت موافقت‌نامه تجارت ترجیحی میان دولت‌های ایران و جمهوری آذربایجان را برای اجرای به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه ابلاغ کرد.

مجوز امضای موقت موافقت‌نامه تجارت ترجیحی ایران و آذربایجان ابلاغ شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه تصویب‌نامه مربوط به صدور مجوز امضای موقت موافقت‌نامه تجارت ترجیحی میان دولت‌های ایران و جمهوری آذربایجان را برای اجرای به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور خارجه ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه بیست و هشتم اردیبهشت ۱۳۹۹ به پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت و در اجرای ماده (۲) آیین‌نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق‌های بین‌المللی - مصوب ۱۳۷۱- تصویب کرد، وزارت صنعت، معدن و تجارت مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رییس جمهوری (امور توافق‌های بین‌المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه تجارت ترجیحی میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: