کد خبر: ۸۵۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید: ۱۹۷
ایوب والی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان سعی می‌کند در تعطیلات لیگ برتر خود را به تمرینات سرخ پوشان برساند.

کرونا فرصتی برای کاپیتان فولادخوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب والی، کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان، که به خاطر عملکرد خوبش، مورد حمایت هواداران و کادر فنی این تیم قرار دارد؛ پیش از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر، با مصدومیت مواجه شد. گمانه زنی‌ها در آن برهه، حاکی از غیبت کاپیتان محبوب اهوازی در بازی‌های پایانی لیگ برتر فوتبال بود؛ اما شیوع گسترده کرونا و لغو بازی‌های لیگ برتر، برای والی فرصتی خوبی را رقم زد تا دوران نقاهت را سپری کند.

وقفه چند ماهه بین رقابت‌های لیگ برتر، برای ایوب والی فرصتی شد تا شاید بازی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر را از دست ندهد. والی گفته است مشغول تمرین و آماده سازی است و شاید بتواند در میدان مسابقه حضور پیدا کند.

والی پیش از مصدومیت، گفته بود از اینکه به پایان دوره بازیگری خود نزدیک شود، واهمه و نگرانی دارد؛ چرا که تمام زندگی خود را در فوتبال میبیند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: