کد خبر: ۸۵۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور، هم اکنون مانند جوانان اوایل انقلاب اسلامی در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند گفت: کادر پزشکی با اینکه احتمال ابتلا به کرونا در میانشان بسیار زیاد بود در مبارزه با این بیماری از خود ضعف نشان ندادند؛ به طوری که حدود ۱۰ هزار نفر از کادر پزشکی کشور به کرونا مبتلا شدند و تعدادی هم به شهادت رسیدند.

معاون وزیر بهداشت: ۱۰ هزار نفر از کادر پزشکی کشور به کرونا مبتلا شده اندمعاون درمان وزارت بهداشت گفت: جامعه پزشکی کشور هم اکنون مانند جوانان اوایل انقلاب اسلامی در حال ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، قاسم جان بابایی؛ معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در هفدهمین دوره جشن نفس گفت: خاک این سرزمین، هم انسان‌های از خودگذشته ای، چون سردار سلیمانی را پرورش داده است و هم افرادی که رضایت می‌دهند اعضای عزیزشان پس از مرگ مغزی، اهدای عضو شود.

وی با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور، هم اکنون مانند جوانان اوایل انقلاب اسلامی در حال ایثار و از خودگذشتگی هستند گفت: کادر پزشکی با اینکه احتمال ابتلا به کرونا در میانشان بسیار زیاد بود در مبارزه با این بیماری از خود ضعف نشان ندادند؛ به طوری که حدود ۱۰ هزار نفر از کادر پزشکی کشور به کرونا مبتلا شدند و تعدادی هم به شهادت رسیدند.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: همه حاکمیت باید قدردان این مردم باشد چرا که در همان ابتدای گسترش کرونا در کشور، مردم به طور جدی پای کار آمدند و توانستیم این بیماری را کنترل کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: