کد خبر: ۸۵۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۳۶۴۰
عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما در گفتگویی در برنامه باغ رمضان گفت: عادل همیشه سعی کرد روحیه دانشگاهی، علمی و حرفه‌ای خودش را حفظ کند. من در آن ده سالی که با ایشان کار کردم، کارش را موفق می‌دانم،‌ اما اینکه چه اتفاقی افتاد که نشد ایشان بعدا کارش را در شبکه سه ادامه دهد، باید از عزیزانی که تصمیم‌گیری کردند پرسیده شود.

ضرغامی: عادل فردوسی‌پور خدمات زیادی به صداوسیما کرده / باید از تصمیم گیران پرسید که چرا کارش را در شبکه ۳ ادامه ندادبه گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، عزت‌الله ضرغامی، رئیس پیشین صدا و سیما در گفتگویی در برنامه باغ رمضان درباره پشت پرده جدا شدن عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما گفت: من از پشت پرده‌های تعطیلی برنامه نود خیلی خبر ندارم، البته معتقدم مدیران با توجه به اقتضائات مدیریتی که برایشان ایجاد می‌شود در مقطع خاصی تصمیم می‌گیرند و من در این باره نظری ندارم.

وی ادامه داد: اما اگر درباره خود عادل از من سوال کنید، راجع به او باید بگویم عادل فردوسی‌پور خدمات زیادی به سازمان و ورزش کرده است، عادل بچه با کلاسی است که همیشه سعی کرده است پرستیژ خودش را برای رسانه ملی حفظ کند، می‌دانستم بسیاری اوقات پیشنهادهای خوبی به او داده می‌شود که برنامه‌ای را اجرا کند و ده‌ها میلیون پول بگیرد، اما هیچ وقت کلاسش را به هم نزد.

ضرغامی افزود: عادل همیشه سعی کرد روحیه دانشگاهی، علمی و حرفه‌ای خودش را حفظ کند. من در آن ده سالی که با ایشان کار کردم، کارش را موفق می‌دانم،‌ اما اینکه چه اتفاقی افتاد که نشد ایشان بعدا کارش را در شبکه سه ادامه دهد، باید از عزیزانی که تصمیم‌گیری کردند پرسیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: