کد خبر: ۸۵۲۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
تعداد بازدید: ۳۳۴
شبکه نسیم سیما پخش مسابقات «قمارگونه» در این شبکه را تکذیب کرد.

شبکه نسیم، مسابقه «قمارگونه» پخش نمی‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه کیهان: شبکه نسیم سیما پخش مسابقات «قمارگونه» در این شبکه را تکذیب کرد.

در پی انتشار خبری با عنوان «بازگشت بی‌سروصدای مسابقات «قمارگونه» به تلویزیون!؟» در ستون اخبار ادبی و هنری روز گذشته (یکشنبه 28 اردیبهشت) و ‌اشاره به پخش چنین مسابقاتی از شبکه نسیم، خوشبختانه روابط عمومی این شبکه اعلام کرد که چنین برنامه‌هایی در این شبکه جایی ندارد.

حتما بخوانید: 

احتمال بازگشایی سینماها در عید فطر قوت گرفت

جوابیه ارسال شده از سوی روابط عمومی شبکه نسیم سیما درباره پخش مسابقات شبهه‌دار در آن شبکه، به این شرح است: «از آنجا که در شبکه نسیم برنامه‌ای با محتوای مورد انتقاد روزنامه محترم و وزین کیهان به نقل از خبرگزاری دانشجو وجود خارجی ندارد، استدعا دارد نسبت به تصحیح این ادعا اقدام لازم را مبذول فرمائید.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: