کد خبر: ۸۵۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۴۹۵
باشگاه پرسپولیس قصد دارد با پرداخت طلب هافبک عراقی خود امکان ادامه همکاری با او را فراهم کند.

خبری مهم درباره نقل و انتقالات پرسپولیس ؛ اولویت سرخپوشان مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه پرسپولیس در حالی بدون مدیرعامل به فعالیت خود ادامه می دهد که رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

 

حل مشکلات مربوط به همکاری با کارگزار رسمی پرسپولیس برای دریافت پول سبب شد تا بحث مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان این تیم به تاخیر بیفتد. همین امر موجب شد تا بازیکنان خارجی پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود ساز جدایی کوک کنند.

 

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس برای اینکه مانع از جدایی خارجی های این تیم شود قصد پرداخت طلب بشار رسن، بوژیدار رادشوویچ و کریستین اوساگونا را دارد تا مانع از این اتفاق شود.

باشگاه پرسپولیس که از سوی وزارت ورزش و جوانان با منع جذب بازیکن و مربی خارجی روبرو شده است اولویت های خود را برای تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی تعیین کرده است.

 

سرخ ها قصد تمدید قرارداد با بشار رسن را دارند و حاضر هستند قرارداد ارزی او را افزایش دهند تا هافبک تیم ملی عراق را به تمدید قرارداد ترغیب کنند. بوژیدار رادشوویچ دروازه بان کروات پرسپولیس نیز قرارداد خود را برای سه فصل دیگر با این باشگاه بطور قطع تمدید کرد تا خیال این تیم را در نبود علیرضا بیرانوند بابت ترانسفر به آنتورب بلژیک راحت کند.

 

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نیز قلم قرمز خود را روی اسم آنتونی استوکس مهاجم بی انضباط این تیم کشیده است تا مهاجم ایرلندی پرحاشیه سرخ ها پس از حضور کوتاه مدت در این تیم شانسی برای ماندن نداشته باشد.

 

کریستین اوساگونا مهاجم نیجریه ای پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوست با وجود عدم گلزنی برای سرخ ها باعث رضایت نسبی کادر فنی این تیم شده بود. با این حال تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شد تا به کشور خود بازگردد.

 

احتمال ادامه همکاری اوساگونا با پرسپولیس به ترانسفر احتمالی برخی بازیکنان این تیم نظیر علی علیپور نیز مربوط است. در صورتیکه سرخ ها بازیکنی را در خط حمله خود نتوانند به خدمت بگیرند شانس اوساگونا برای ماندن در این تیم زنده می شود در غیر اینصورت جایی در لیست بازیکنان فصل آینده یحیی گل محمدی نخواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: