کد خبر: ۸۵۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۳۳۷
قرارداد اقتصادی جدید باشگاه پرسپولیس تناقض عجیبی با وعده وزارت ورزش برای خصوصی شدن این تیم و استقلال دارد.

قراردادی که خصوصی‌سازی را زیر سوال می‌بردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: در چند ماه اخیر وزارت ورزش شدیدا روی ماجرای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید داشته و رسما اعلام کرده این دو باشگاه تا مردادماه خصوصی می‌شوند ولی این روزها برخی اتفاقات باعث شده خصوصی‌سازی این دو باشگاه زیر سوال برود.

نخست ماجرای ممنوعیت سرخابی‌ها از جذب بازیکن و مربی خارجی برای فصل آینده است؛ لیگ بیستم در بهترین حالت شهریورماه آغاز خواهد شد و با توجه به وعده خصوصی‌سازی در مرداد، مشخص نیست وزارت ورزش چگونه برای تیم‌هایی که قرار است فصل بعد خصوصی باشند چنین قانونی گذاشته است.

بیشتر بخوانید: 

غلامپور: می‌خواهند مجیدی را به جان سعادتمند بیندازند

اتفاق دوم هم مربوط به قرارداد سه ساله پرسپولیس به مبلغ 110 میلیارد با شرکت آتیه داده پرداز است که مشخص نیست چگونی باشگاهی که سه ماه بعد خصوصی می‌شود، قرارداد سه ساله اقتصادی بسته است. اتفاقاتی که با موضوع خصوصی شدن دو باشگاه تناقض دارد و باعث می‌شود وعده وزارت ورزش زیر سوال برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: