کد خبر: ۸۵۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵
تعداد بازدید: ۶۵۸
روز ۱۶ اردیبهشت ماه احمد سعادتمند پس از ی ماه حضور در باشگاه استقلال گزارش یک ماهه فعالیت هایش را از طریق رسانه باشگاه به اطلاع هواداران رساند و البته در همان ویدیو، وضعیت مالی مجموعه اش را خوب توصیف نکرد.

نمی‌گذارم دیاباته و میلیچ را فراری بدهند/ دیاباته: ممنونم رییس که به فکرم هستی!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دانشجو، روز ۱۶ اردیبهشت ماه احمد سعادتمند پس از ی ماه حضور در باشگاه استقلال گزارش یک ماهه فعالیت هایش را از طریق رسانه باشگاه به اطلاع هواداران رساند و البته در همان ویدیو، وضعیت مالی مجموعه اش را خوب توصیف نکرد.

اما سعادتمند در اولین هفته دومین ماه فعالیتش در باشگاه استقلال با تعدادی از دوستان و نزدیکان استقلالی اش که وضعیت مالی خوبی هم دارند دیدار و جلسات متعددی را برگزار کرد تا در رفع مشکلات مالی قدم های مثبتی بردارد. او در نهایت اعلام کرد با قرض کردن مقداری پول، طلب (۱۰درصدی) بازیکنان و مربیان تیمش را پرداخت کرده است.

وی همچنین روز پنجشنبه هجدهم اردیبهشت نیز در پیامی دوباره، شیخ دیاباته و هروویه میلیچ را مخاطب خود قرار داده و درصفحه ایسنتاگرامش به شکل غیرحضوری با آنها حرف زد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این پیام خطاب به دو بازیکن خارجی تیمش نوشت: «گرچه عده ای در تلاشند تا شما را از استقلال فراری بدهند و حتی می خواهند شرایطی ایجاد کنند که من نتوانم پول اعضای باشگاه و تیم را هم بپردازم ولی با کمک برخی دوستان صمیمی ام که حتی نمی خواهند اسمشان را ببرم، مانع از موفقیت آنها خواهم شد».

حتما بخوانید: 

کار استقلال به اما و اگر کشید ؛ واکنش عجیب دستیار فرهاد به بازگشت شیخ دیاباته

سعادتمند نوشت: «از امروز (۲۰ اردیبهشت) پول دیاباته و میلیچ را به صورت بخش بخش پرداخت می کنم و نمی گذارم این دو بازیکن از استقلال دور شوند».
در واکنش به این موضوع شیخ دیاباته هم بلافاصله پیام مدیرعامل باشگاهش را با یک قلب آبی و ایموجی تشکر پاسخ داد و بابت توجهی که به وضعیت قرارداد و طلبش دارد از رییس باشگاه سپاسگزاری کرد. ناگفته نماند؛ دیاباته همچنین از طریق مدیربرنامه اش برای باشگاه پیام داده که هر زمان قرار بود تمرینات از سر گرفته شود چند روز قبل او را مطلع کنند تا بتواند با باز شدن پروازهای بین المللی به ایران برگردد. میلیچ هم که روز چهارشنبه هفته پیش از طرق مدیربرنامه اش از این موضوع مطلع شده بود همان روز پیام محبت آمیز اینستاگرامی اش را برای باشگاه منتشر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: