کد خبر: ۸۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید: ۳۶۰
«محمدجواد ظریف» و «کولبا دمیترو» وزرای امور خارجه ایران و اوکراین ساعتی پیش با یکدیگر به صورت تلفنی درمورد آخرین تحولات مربوط به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی گفت‌وگو کردند.

پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در گفت‌وگوی ظریف با همتای اوکراینی بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل  از اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، «محمدجواد ظریف» و «کولبا دمیترو» وزرای امور خارجه ایران و اوکراین ساعتی پیش با یکدیگر به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگوی تلفنی، آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا و نیز پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی را مورد بررسی قرار گرفت.

ظریف روز گذشته نیز با وزرای امور خارجه امارات، عراق و عمان و همچنین دبیرکل سازمان ملل متحد هم به صورت تلفنی گفت‌وگو کرده بود.

ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: