کد خبر: ۸۴۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۵۸۳
مصطفوی مربی استقلال می گوید تمرینات انفرادی بازیکنان این تیم باعث می شود آنها با آمادگی حداقلی خود را برای شروع تمرینات آماده کنند.

کار استقلال به اما و اگر کشید ؛ واکنش عجیب دستیار فرهاد به بازگشت شیخ دیاباتهبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مصطفوی مربی استقلال می گوید تمرینات انفرادی بازیکنان این تیم باعث می شود آنها با آمادگی حداقلی خود را برای شروع تمرینات آماده کنند.

 

صالح مصطفوی گفت:

این تمرینات برای بازیکنان مختلف اثر بخشی مختلفی داشته است چون یکسری از بازیکنان زمین در اختیار نداشتند و در پشت بام یا حیاط خانه و در کل زمین های سفت تمرین کردند. یکسری بازیکنان دسترسی به دوچرخه ثاب و تردمیل نداشتند ولی در مجموع از بی تمرینی بهتر بوده است.

صالح مصطفوی ادامه داد:

نمی توانم بگویم ما خیلی آمادگی خوبی بدست آوردیم، البته علت آن شرایط بوده و نه طراحی بد تمرینات یا کم کاری بازیکنان اما با توجه به شرایط موجود تمام تلاش مان را کردیم تا آمادگی نسبی و حداقلی برای شروع تمرینات داشته باشیم.

 

صالح مصطفوی مربی استقلال در مورد ناراحتی میلیچ و دیاباته از اسناد جعلی واریز پول هم گفت:

من با میلیچ در ارتباط هستم و واقعا ناراحت است چون حقش را نگرفته است. ولی او حرفی که همیشه می زند خودش را جدای از تیم نمی داند و او دوست دارد در استقلال بماند.

 

صالح مصطفوی افزود:

دیاباته هم قطعا ناراحت است ولی او شخصیت بسیار آرام و متینی دارد و انسان شریفی است. او شرایط را درک می کند، من با او صحبت نکردم ولی طبیعی است که از پرداخت نشدن مطالباتش ناراحت باشد. ولی من جایی نشنیده ام که او گفته باشد برنمی گردد، شیخ واقعا انسان درست و شریفی است و بعید می دانم ما را ترک کند. امیدوارم مشکلات مالی به درستی حل شود که این قصه تکراری عدم امکانات و نداشتن منابع مالی به ما ضربه نزند.

 

صالح مصطفوی در مورد اعتراض فرشید اسماعیلی به مدیریت باشگاه هم گفت:

فرشید هم دقیقا همین شرایط را دارد. او تحت فشار بوده و صحبتی انجام داده است. من موافق این هستم که ما همه یک خانواده هستیم و باید در چارچوب خانواده حرکت کنیم ولی حرف فرشید و لحن او از سر دلسوزی بوده است، من به درستی و غلطی حرفش کاری ندارم چون در جایگاهی نیستم حرف بزنم. فرشید خیلی دلسوز است و واقعا برای هم تیمی هایش و بازیکنان جوان و همه اعضای تیم دلسوزانه و برادرانه عمل می کند. او وظایفی خیلی بیشتر از یک بازیکن برای تیم انجام داده است و به نظرم مستحق هجمه ای که علیه اش ایجاد شد نبود. البته بعدا کمی جو برای او تلطیف شد ولی بعضی از مواقع یک مدلی از برداشت دیگران از رفتارها قصد و نیت فرد را تحت شعاع قرار می دهد. به نظرم این اتفاق برای فرشید افتاد و یکسری از برداشت ها درست نبود و یکسری از حملات عجولانه بود و منصفانه نبود.

 

صالح مصطفوی در پایان گفت:

من در جایگاهی نیستم که درستی یا غلطی مصاحبه فرشید را نقد کنم ولی می گویم او برای استقلال زحمت کشیده است و خیلی بیشتر از یک بازیکن کارهای دلسوزانه کرده که مستحق رفتار منطقی تر و مهربانانه تری نسبت به چیزی بود که الان با او شده است. امیدوارم شرایط استقلال با درایت مدیران به صورت عادی برگردد، شاید از شرایط ایده آل حرف زدن رویایی باشد ولی امیدوارم حداقل شرایط نرمال برای باشگاه استقلال و هواداران نگرانش ایجاد شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: