کد خبر: ۸۴۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۹۸
رئیس قوه قضائیه گفت: با امر رهبر معظم انقلاب و اقدام بنیاد مستضعفان ده‌ها هزار خانواده نیازمند زندانیان مورد حمایت معیشتی قرار می‌گیرند.

رعایت کرامت افراد در دستگاه قضایی یک الزام است/ ده‌ها هزار خانواده نیازمند زندانیان مورد حمایت معیشتی قرار می‌گیرند/ زندان‌های ما امروز هم امنیت و هم سلامت دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه اظهار کرد: رعایت کرامت افراد در دستگاه قضایی به عنوان یکی از اولویت‌های سال ۹۹، صرفا یک توصیه اخلاقی نیست بلکه برای همه اجزاء دستگاه قضایی یک الزام است که تاپایان امسال باید برای مردم نتیجه ملموس داشته باشد.

وی ادامه داد: با امر رهبر معظم انقلاب و اقدام بنیاد مستضعفان ده‌ها هزار خانواده نیازمند زندانیان مورد حمایت معیشتی قرار می‌گیرند.

آیت الله رییسی تصریح کرد: مجرمین زندانی مجازات می‌شوند؛ اما خانواده‌های آنها بایدمشمول کمک‌های مومنانه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه جهش تولید نسخه شفا بخش اقتصاد کشور در پسا کرونا است، افزود: اولین گام در جهش تولید، اراده ملی و مشارکت عمومی و به میدان آمدن ظرفیت‌های مردمی است؛ آنچنان که در موضوع کرونا و تولید ملزومات بهداشتی تا امروز محقق شده است.

رییس دستگاه قضا خاطرنشان کرد: زندان‌های ما امروز هم امنیت دارند هم سلامت؛ اما وضع زندانیان در آمریکا و برخی از کشور‌های غربی نگران کننده است. آن‌ها متهم به نقض حقوق انسان نسبت به مردم خود هستند.

مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: