کد خبر: ۸۴۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۳۸۶۶
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان صعودی است؛ زمانی که تعداد موارد بستری بیش از تعداد ترخیص باشد، نشان می‌دهد با شیب آرامی به سمت بالا می‌رویم. از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ پذیرش جدید داشته‌ایم و ۱۱۲ نفر ترخیص شده‌اند.

بستری 6500 مورد مشکوک به کرونا در اصفهان/ افزایش آمار استان نگران کننده استبه گزراش خبرداغ ، آرش نجیمی با اشاره تعداد مبتلایان به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ پذیرش جدید داشته‌ایم و ۱۱۲ نفر ترخیص شده‌اند و ۱۸۵ بیمار نیز بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان افزود: روند شیوع ویروس کرونا در اصفهان صعودی است؛ زمانی که تعداد موارد بستری بیش از تعداد ترخیص باشد، نشان می‌دهد با شیب آرامی به سمت بالا می‌رویم.

وی با بیان این‌که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند، بیان کرد: در صورتی که این افزایش آمار مبتلایان در اصفهان استمرار داشته باشد، پیش‌بینی می‌کنیم که در هفته‌های آینده شاهد تعداد مبتلایان بسیار بیشتری از این آمار کنونی باشیم.

نجیمی با تأکید بر این‌که افزایش تردد همشهریان در شهر اصفهان نگرانی‌های همکاران ما در مراکز درمانی و بیمارستان را مضاعف کرده است، عنوان کرد: مردم در خانه بمانند و تنها یک نفر از اعضای خانواده برای خرید از منزل خارج شود تا چرخه این ویروس شکسته ‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: اگر افرادی مجبور هستند در بیرون از خانه کار کنند، باید اصول بهداشتی را رعایت و از دستکش و ماسک استفاده کنند و فاصله خود را با دیگران حفظ و از حضور در جاهای پُر تجمع پرهیز کنند.

فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: