کد خبر: ۸۴۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۴۱۱
با اجرای قوانین جدید و سختگیرانه از سوی دولت ترکیه برای کنترل شیوع کروناویروس، ستاره ایرانی فنرباغچه در خانه حبس شد.

اتفاق عجیب برای صیادمنش در ترکیه ؛ سختگیری شدید فنرباغچه ؛ الهیار در حبس!به گزارش خبرداغ، دولت ترکیه در ادامه اجرای قوانین سختگیرانه برای کنترل بحران شیوع کروناویروس تصمیم به ممنوعیت خروج از منزل برای افراد بالای ۶۵ سال همین طور زیر ۲۰ سال ساکن این کشور را گرفت که این اتفاق دردسرهایی برای بسیاری از بازیکنان زیر بیست سال در باشگاه های حرفه ای فوتبال این کشور در برداشت.

یکی از این بازیکنان الهیار صیادمنش ستاره ۱۸ ساله و ایرانی باشگاه فنرباغچه است که از یکی دو روز قبل در خانه حبس و اجازه خروج از منزل حتی برای خریدهای روزانه نیز ندارد. سایت hedefhalk در گزارشی پیرامون این تصمیم دولت ترکیه و اجرایی شدن آن نوشت بسیاری از باشگاه های سوپرلیگ ترکیه که از بازیکنان زیر ۲۰ سال در فهرست نهایی خود بهره می برند از چند روز قبل به تکاپو افتادند تا این قانون را بدوم کم و کاست اجرا و بازیکنان خود را در حبس خانگی ساپورت کنند.

این سایت در ادامه فهرستی از بازیکنان زیر ۲۰ سال شاغل در سوپرلیگ به تفکیک باشگاه ها را منتشر کرد که نام الهیار صیادمنش ستاره ایرانی و سابق استقلال در جمع چهار بازیکن زیر ۲۰ سال فنرباغچه که اجازه ترک منزل را ندارد،قرار داد. بیشترین بازیکنان در این رده سنی را دو تیم بشیکتاش و گالاتاسرای در اختیار دارند.

نکته جالب این که برخی باشگاه های حاضر در سوپرلیگ ترکیه با وجود تعطیلی رقابت های باشگاهی در این کشور با حفظ پروتکل های بهداشتی بازیکنان خود را در اردو دور هم جمع و تمرینات محدودی را در این هفته ها برگزار می کردند که با این قانون جدید دولت ترکیه بعید است دیگر بتوانند تمرینات دست و پا شکسته خود را اجرایی کنند.

منبع خبر : پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: