کد خبر: ۸۴۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۷
بعد از اینکه دیاباته به فرانس فوتبال گفته بود می‌خواهد فوتبالش را در فرانسه به پایان برساند گویا چراغ سبزی هم حالا از اروپا به او نشان داده شده است.

آرزویی که با چراغ سبز اروپا به ستاره محبوب استقلال برآورده می شود!+عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، بعد از اینکه دیاباته به فرانس فوتبال گفته بود می خواهد فوتبالش را در فرانسه به پایان برساند گویا چراغ سبزی هم حالا از اروپا به او نشان داده شده است. سایت One football در گزارشی از نقل و انتقالات فوتبالی در فصل جدید منتشر کرد. این رسانه نام برخی از  بازیکنانی که می‌توانند در فوتبال فرانسه توپ بزنند را منتشر کرد. این در حالی است که نام شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال هم در این فهرست دیده می‌شود.

 

این رسانه فرانسوی در مورد انتقال شیخ دیاباته به لوشامپیونه فرانسه نوشت: آرزوی اسطوره  فوتبال فرانسه حضور در لوشامپیونه است و رویای بازی دوباره را در این لیگ در سر می‌پروراند و ممکن است در فصل جدید به این لیگ منتقل شود.

 

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران آبی‌های پایتخت در تلاشند تا شیخ را به هر قیمتی شده در استقلال نگه دارند و باید دید مانند گذشته در نگه داری بازیکنان خارجی ناکام هستند یا این بار موفقیت حضور شیخ دیاباته را در استقلال جشن می‌گیرند.

 

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: