کد خبر: ۸۴۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۶۱۱
سه شرکت آئودی، مرسدس‌-بنز و فولکس‌واگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرم‌های خود را تغییر دادند.

به گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها ، به نقل از رسانه فارسی زبان؛ سه شرکت آئودی، مرسدس‌-بنز و فولکس‌واگن در فراخوانی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به طور موقت آرم‌های خود را تغییر دادند.

در آرم‌های جدید، بخش‌های به هم پیوسته نشان تجاری این شرکت‌ها از هم جدا شده تا بر اهمیت فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید شود. این شرکت‌ها با انتشار آرم‌های جدید خود در شبکه‌های اجتماعی در پیام‌هایی از مردم خواسته‌اند از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و از یکدیگر دو متر فاصله بگیرند.

کرونا، آرم بنز و آئودی را عوض کرد
آئودی این پیام را با دور کردن چهار دایره نشان خود از یکدیگر نمایش داده است. همراه با آرم جدید، ویدیویی منتشر شده که با جمله "از یکدیگر فاصله بگیرید - در کنار هم بمانید" به پایان می‌رسد.

فولکس‌واگن بین دو حرفی که آرم شرکت را شکل داده فاصله ایجاد کرده و مرسدس-بنز هم ستاره سه‌پر در نشان خود را کوچک کرده تا از دایره دور آرم فاصله بگیرد.

کرونا، آرم بنز و آئودی را عوض کرد

هر دو شرکت در پیام‌هایی از مردم به خاطر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تشکر کرده‌اند و از آنها خواسته‌اند تا برای کمک به توقف شیوع ویروس کرونا در خانه بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: