کد خبر: ۸۴۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲
تعداد بازدید: ۴۹۲
به گفته عضو مجمع نمایندگان گیلان با رایزنی‌های متعدد با توجه به تعطیلی چندروزه صید به دلیل شیوع ویروس کرونا در گیلان تاریخ صید ماهی در این استان تا ۲۵ فروردین‌ماه تمدید شد.

زمان صید ماهی در گیلان تمدید شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ،اسدالله عباسی دقایقی پیش در گفت‌وگویی با بیان اینکه به صیادی باعث ایجاد اشتغال پایدار در استان گیلان می‌شود، اظهار کرد: ما در گیلان دارای نوار ساحلی بسیار زیادی هستیم که این امر منجر به افزایش صید ماهی در استان می‌شود به همین دلیل شغل اکثر مردم ساحل‌نشین گیلان صیادی است‌.

وی مهم‌ترین درخواست صیادان از نمایندگان را تمدید زمان صید در استان گیلان دانست و گفت: صیادان و شرکت‌های پره صیادی در طول این چند روز از بنده و مجمع نمایندگان گیلان درخواست‌های متعددی در خصوص تمدید صید ماهی را داشتند که رایزنی‌های بسیار زیادی در این خصوص انجام‌شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان از موافقت شیلات کشور با تمدید مهلت صید ماهی در استان گیلان خبر داد و افزود: زمان صید ماهی د استان گیلان تا ۱۹ فروردین بوده است با رایزنی‌های بسیار زیاد شیلات کشور با تمدید زمان صید ماهی در استان گیلان تا تاریخ ۲۵ فروردین موافقت کرده و به‌زودی ابلاغ می‌شود‌.

عباسی با اذعان به اینکه با شیوع کرونا در کشور صیادان با مشکلاتی متعددی مواجه شدند، تصریح کرد: شغل صیادی فصلی بوده و صیادان در یک‌زمان مشخص می‌توانند به برای امرارمعاش خانواده خود تلاش کنند و با توجه به اینکه بسیاری از افراد ماهی‌های استخوانی صیدشده را به بازارهای محلی می‌آوردند و به دلیل تعطیلی بازارهای محلی در گیلان با مشکلاتی مواجه شدند.

وی با تأکید بر اختصاص بسته‌های حمایتی دولت به صیادان بیان کرد: هم‌زمان با شیوع کرونا کسب‌وکار صیادی در گیلان دچار مشکل و در مقاطعی تعطیل‌شده بود که در راستای حمایت از این عزیزان پیشنهاد‌هایی به دولت برای حمایت از صیادان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: