کد خبر: ۸۴۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۳۲۹
خورسندیان از دوستان طیب نیا وزیر قبلی اقتصاد بوده و سال ۹۵ با حکم وی مدیرعامل صندوق شد. از سید مهدی سدیدی، مدیرعامل معزول شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی هلدینگ وابسته به بانک ملی به عنوان گزینه نهایی مدیریت عامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها یاد میشود.

مدیرعامل برکنار شده هلدینگ وابسته به بانک ملی، مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی‌ بانکها می شود؟ مدیرعامل صندوق بازنشستگی بانکها تایید کرد صحبتهایی دایر بر جابجایی وی از این سمت و انتخاب مدیرعامل جدید برای این صندوق شده است.

به گزارش خبرداغ؛ علی خورسندیان در گفتگو با نود اقتصادی با بیان اینکه از مدتها قبل صحبتهایی برای جابجایی مدیرعامل کنونی صندوق بازنشستگی بانکها مطرح بوده ابراز امیدواری کرد که بزودی حکم مدیرعامل جدید را ابلاغ کنند.

خورسندیان از دوستان طیب نیا وزیر قبلی اقتصاد بوده و سال ۹۵ با حکم وی مدیرعامل صندوق شد. خورسندیان درعین حال از بردن نام مدیرعامل جدید این صندوق طفره رفته و آن را به فردا موکول کرد.از سید مهدی سدیدی، مدیرعامل معزول شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی هلدینگ وابسته به بانک ملی به عنوان گزینه نهایی مدیریت عامل صندوق بازنشستگی بانک‌ها یاد میشود.

 در این باره، مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی به نود اقتصادی اعلام کرد که از مدتها قبل صحبتهایی برای قبول مسئولیت در چند جای مختلف مطرح بوده که یکی از آنها هم صندوق بازنشستگی وظیفه، از کار افتادگی و پس‌انـداز بانک ها است هرچند که هنوز این امر قطعی نشده است!

 سدیدی از دیماه سال ۹۷ تا بهمن ماه سال ۹۸ مدیریت عاملی گروه توسعه ملی را بر عهده داشت.

 گفته می شود که سید مهدی سدیدی، در زمان مدیریت بر شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در مدت زمان یک سال، ۳۲ مدیر و عضوهیات مدیره شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ بزرگ را جابجا کرد. جالب اینجاست سدیدی پارسال مشخص نشد به چه دلیلی از مدیرعاملی هلدینگ وابسته به بانک ملی برکنار شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: