کد خبر: ۸۴۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۲
فرماندار آستارا:
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در چهاردهمین جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان که با حضور امام جمعه محترم و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار داشت: وقتی پای سلامت جامعه و مردم در میان است با کسی تعارف نداریم و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وقتی پای سلامت جامعه و مردم در میان است، با کسی تعارف نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رستم‌زاد فرماندار آستارا گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان می بینیم کشورها با مردم خود چگونه رفتار می کنند و شأن و منزلت مردم خود را زیر سوال می‌برند و این در حالی است که مسئولان نظام با توجه به تاکیدات خود در راستای اجرای قانون با رعایت احترامات و منزلت مردم شریف ایران اسلامی سعی در کنترل و از بین بردن ویروس کرونا را دارند و ۹۰درصد مردم فهیم ایران همیشه سربلند نیز بهترین همکاری را تا کنون داشته اند که نشان دهنده تمدن و فرهنگ غنی ایران اسلامی است. فرماندار آستارا در ادامه از مردم شریف شهرستان مرزی بندر آستارا خواست در جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا که به طور مستقیم به سلامت آنان و جامعه بر می گردد همکاری‌های لازم را با متولیان داشته و با ماندن در خانه به قطع شیوع ویروس کرونا در کوتاهترین زمان کمک کنند. وی تاکید کرد: در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه که طبق رسم همه ساله مردم در این تاریخ روز خود را در دامن طبیعت میگذراندند امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط بوجود آمده روز طبیعتی متفاوت خواهیم داشت.

رستم زاد افزود: در صورتی که مردم بحث خود قرنطینه‌ گی و عدم خروج از خانه را جز در مواقع اضطرار رعایت کنند در کمتر از یک یا دو ماه دیگر پایان این ویروس را در شهرستان خواهیم دید.

وی در ادامه گفت: از ۸فروردین تاکنون از ورود ۹۰۰ دستگاه خودرو به شهرستان ممانعت شده و ۶هزار نفر دروردی شهرستان غربالگری شدند همچنین ۸۵ فقره پلمپ در سطح شهرستان برای رستوران ها ، اصناف، مغازه های متخلف و قلیان سراها داشته‌ایم که در صورت مشاهده نیز با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد دراین مدت ۴۲۱ نفر با علائم شبه آنفلوآنزا و کرونا در بیمارستان آستارا بستری شدند که ازاین تعداد ۳۵۵ نفر بهبود یافته و به آغوش خانواده ها برگشتند و مابقی هم عمدتا رو به بهبود هستند و ازین نظر عملکرد شهرستان منحصر به فرد و کم نظیر بوده است .

رستم زاد ضمن تشکر از مسئولین استان همجوار و شهرستان نمین که کمال همکاری را داشتند اظهار داشت: مطلقا اجازه کوچکترین تردد به پلاک های به جز آستارا و استان گیلان در سطح شهرستان را نخواهیم داد و در صورت مشاهده تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه و در صورت ادامه تخلف و ماندگاری آن در شهرستان آن خودرو ها توقیف و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

در پایان امام جمعه شهرستان نیز به جهت اقدامات پیشگیرانه و برنامه ریزی های مدون فرماندار شهرستان و دستگاههای اجرایی در جهت مبارزه با ویروس کرونا از آنان تقدیر و تشکر کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: