کد خبر: ۸۴۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۹
بانک آینده همگام با آخرین تصمیمات مراقبت از سلامتی سرمایه انسانی فعال در شعب و نیز مشتریان محترم، نوبت‌بندی شعب خود از شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ تا پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۴را به شرح زیر هر روز از ساعت ۰۸:۳۰-۱۳:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.

شعب فعال بانک آینده در روزهای آتی مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده همگام با آخرین تصمیمات مراقبت از سلامتی سرمایه انسانی فعال در شعب و نیز مشتریان محترم، نوبت‌بندی شعب خود از شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ تا پنجشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۴را به شرح زیر هر روز از ساعت ۰۸:۳۰-۱۳:۰۰ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خواهد بود.
جدول شماره یک
و بقیه شعب نیز طبق جدول زیر به صورت یک‌روز‌درمیان (در روزهای ذکرشده در جدول)
فعال خواهند بود.
جدول شماره دو

گفتنی است؛ مشتریان بانک آینده همواره می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه‌های بانکداری الکترونیکی نظیر: پیشخوان مجازی، کیلید و همراه‌‌کارت، خدمات بانکی مورد نیاز خود مانند حواله ساتنا، حواله پایا، دریافت کارت هدیه، وجه نقد و واگذاری چک را انجام دهند. همچنین می‌توانند از خدمات مرتبط به کارت، سپرده، تسهیلات و چندی دیگر که از طریق تارنمای رسمی بانک آینده قابل دریافت است بهره‌برداری نمایند تا از تردد و مراجعه به شعبه‌های بانک، خودداری نمایند.
هم‌چنین مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
0
0
سلام ضمن تشکر ازبانک اسنده وهیات مدیره محترم ان خواهشمنداست باعنایت به اینکه انتظارکشیدن خیلی سخت است ودرمورد جوایز دهمین دوره مشتریان بانک اینده ندیده ها ونرفته ها که مقرر بود در۲۹ اسفند اعلام شود دستوربه تسریع دراین خصوص فرمایید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: