کد خبر: ۸۴۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
تعداد بازدید: ۲۱۳
در راستای بهبودی مبتلایان به ویروس کرونا صورت گرفت؛
ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش از آماده‌سازی و تجهیز دویست تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا شده به ویروس کرونا در جزیره کیش خبر داد

آماده‌سازی و تجهیز 200 تخت برای قرنطینه بیماران در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برخی دیگر از خدمات ارائه شده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع این بیماری میان مردم و ساکنین جزیره کیش از آماده‌سازی 200 تخت برای قرنطینه بیمارانی که بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند خبر داد و گفت: کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند، سه نفر راننده برای ارائه خدمات به آنان اختصاص داده شده است.

آخوندی افزود: تعداد هفت نفر نیرو راننده دیگر نیز از ترابری این سازمان برای کمک‌رسانی به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به کار گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعداد ده دستگاه خودرو به‌منظور نظارت، کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جزیره کیش در اختیار مرکز توسعه سلامت کیش، بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کیش، معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و فرماندهی نیروی انتظامی ویژه کیش قرار گرفته است.

گفتنی است با همت معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا میان مردم و ساکنین جزیره کیش؛ کلینک امام علی (ع) آماده پذیرش و ارائه خدمات پزشکی به مراجعه‌کنندگان در جزیره کیش، فعالیت خود را آغاز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: