کد خبر: ۸۴۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۲۹۱
نگاهی گذرا به 5 ستاره برتر پرسپولیس در لیگ نوزدهم خواهیم داشت.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، یکی از مهم ترین نکته در مورد 5 گزینه برتر پرسپولیس در لیگ نوزدهم حضور سنگربان دوم این تیم در بین برترین ها می باشد به طوری که بوژیدار رادوشوویچ نسبت به بیرانوند نمره بهتری کسب کرده و در ترکیب منتخب جا گرفته است.

 

در خط دفاع نیز شجاع خلیل‌زاده بالاتر از سیدجلال حسینی و کنعانی‌زادگان جزو پنج نفر برتر پرسپولیس است. احمد نوراللهی نیز با توجه به فرم ایده‌آلی که در لیگ نوزدهم داشته بهترین نمره‌ را در خط هافبک به دست آورده است.

 

 

وحید امیری نیز در خط فوروارد عملکرد قابل قبولی داشت و بالاتر از علیپور بهترین نمره را گرفت. و اما ستاره پنجم سرخ‌ها که دل هواداران را به دست آورد کسی نیست جز مهدی ترابی که قهرمانی نیم فصل پرسپولیس مدیون امتیازاتی است که این بازیکن به دست آورد.

 

صدرنشین لیگ حالا با کسب میانگین ۷.۳۳ امتیاز نسبت به باقی تیم‌ها عملکرد بهتری داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: