کد خبر: ۸۴۶۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، راه اندازی خط تولید اقلام بهداشتی در کلانتری ۱۲۸ تهران نو با توجه به شیوع بیماری و نیاز شهروندان به استفاده از اقلام بهداشتی سلامت محور خبر داد.

راه‌اندازی خط تولید ماسک در کلانتری تهران‌نوبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، راه اندازی خط تولید اقلام بهداشتی در کلانتری ۱۲۸ تهران نو با توجه به شیوع بیماری و نیاز شهروندان به استفاده از اقلام بهداشتی سلامت محور خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز شهروندان به استفاده از اقلام بهداشتی سلامت محور همچون ماسک و دستکش، کلانتری ۱۲۸ تهران در یک اقدام ابتکارانه و خلاقانه با به کارگیری چند تن از نیروهای خدوم خود اقدام به راه‌اندازی خط تولید ماسک در کلانتری کرد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: در این خط تولید تا پیش از انجام عملیات‌های نوروزی یک هزار و ۲۰۰ ماسک بهداشتی تولید شده است که این ماسک‌ها در اختیار مراجعه‌کنندگان به کلانتری و پرسنل کلانتری ۱۲۸ و سایر کلانتری‌های سرکلانتری‌های یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به فعالیت مأموران در گشت‌های پیشگیرانه گفت: این روند پس از مأموریت‌های نوروزی ادامه دارد و این خط تولید به کار خودش ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: