کد خبر: ۸۴۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۵۹۹
معاون استاندار تهران: تنها فروشگاه‌های مایحتاج ضروری و داروخانه ها در تهران می توانند باز باشند

قرنطینه اولیه تهران کلید خورد + جزئیاتمعاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به ابلاغ رییس جمهوری و وزیر کشور درباره تعطیلی مراکز تجاری گفت: تنها تامین کنندگان مایحتاج ضروری مردم و داروخانه ها می توانند باز باشند و سایر مراکز تجاری تا 15 فروردین ماه تعطیل خواهند بود و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرداغ؛ محمد تقی زاده در گفتگو با ایسنا، در تشریح تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران گفت: تامین کنندگان مایحتاج ضروری شهروندان همانند فروشگاه های زنجیره ای شهروند و رفاه، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها، میادین تره بار و داروخانه ها تا 15 فروردین اجازه فعالیت دارند و سایر مراکز تجاری باید بر اساس ابلاغ انجام شده در سطح استان تعطیل باشند.

وی افزود: انجام این کار با هدف خلوت شدن سطح شهر و ترغیب شهروندان به خانه ماندن انجام شده تا زنجیره شیوع کرونا ویروس قطع شود و نظارت بر حسن اجرای آن بر عهده شهرداری ها و اصناف گذاشته شده و این دستگاه ها مکلف شده اند بر این موضوع نظارت کنند.

معاون استانداری تهران تاکید کرد: انتظار می‌رود شهروندان و اصناف با مشارکت خود در قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس به شکل جدی موثر باشند و در این مسیر مراکز تجاری و مراکز تجمعی تا 15 فروردین ماه امسال در تهران تعطیل خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
marjan jafari
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
فروشگاه های لباس که هنوز مشغول به کار هستند،چگونه میشود با آنها برخورد کرد؟
با کجا برای اطلاع رسانی میتوانیم تماس بگیریم؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: