کد خبر: ۸۴۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴
تعداد بازدید: ۴۳۷
مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی اعلام کرد: با همکاری تهیه‌کنندگان سینمای ایران، مجوز بیش از ۴۰ عنوان، فیلم و سریال جدید برای نمایش در VODها صادر شده است.

عرضه ۴۰ عنوان فیلم و سریال جدید در شبکه نمایش خانگیبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: این بیماری همه‌گیر همچون زلزله، سیل، سونامی، هجوم آفات نباتی و ... است و چنانچه آن را جدی نگیریم، خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا را باید به عنوان واقعیتی انکارناپذیر دانست و در مقابله جدی با آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در روزهای اخیر هم علمای دینی و هم متخصصان علم پزشکی و گروه‌های مرجع اجتماعی و فرهنگی در حرکتی قابل تقدیر، در مسیر مقابله با این بیماری خطرناک و رعایت نکات بهداشتی به اجماع رسیده‌ و اتحاد و وحدت خود را به نشان داده‌اند.

 

فرجی در ادامه افزود: از سوی دیگر با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری، مردم در اتحادی قابل ستایش، پویش سراسری تحت عنوان «در خانه بمانیم» راه‌اندازی کرده‌اند.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با تاکید بر اینکه این روزها، فرصت مناسبی برای دوستداران فرهنگ و هنر ایجاد می‌کند تا با خواندن کتاب یا تماشای فیلم و سریال، بر غنای فرهنگی خود بیفزایند، گفت: اکنون که سینماهای کشور برای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک و حفظ سلامتی مردم و سرمایه‌های اجتماعی تعطیل است، معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی با همکاری ستایش‌برانگیز تعدادی از تهیه‌کنندگان سینمای ایران، با صدور مجوز بیش از ۴۰ عنوان فیلم و سریـال جدید، زمینه مناسبی ایجاد کرده تا علاقه‌مندان هنر سینما از طریق VODها بتوانند فیلم‌های جدید و روز سینمای ایران را در محیط خانه در ایام تعطیلات نوروز، در کنار خانواده عزیزشان به تماشا بنشینند و اوقات آرام و کم‌اضطرابی فراهم کنند.

فرجی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است اشتیاق و همکاری همه جانبه دوستداران هنر سینما در اجرای موفق این طرح می‌تواند زمینه‌ساز تحولات بزرگ هنری در آینده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: