کد خبر: ۸۴۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۱۱۸۵
کاپیتان تراکتور به شدت از وضعیت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر ناراحت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، احسان حاجی‌صفی پس از شکست تراکتور مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  بازی دست ما بود و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد. هر چقدر هم درباره داوری صحبت کنیم، فرقی نمی‌کند، چرا که همه‌ی این‌ها برنامه‌ریزی شده است.به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: پنالتی صد درصد ما را نمی‌گیرند و یک پنالتی که فکر کنم ۵ درصد هم پنالتی نبود را برای تیم حریف می‌گیرند. وقتی می‌بینند یک تیمی می‌تواند امتیازاتش را با یک تیم دیگر کم کند، این بلا‌ها را سرش می‌آورند.

 

 

یک جام به تیم مدنظرشان بدهند و یک جام دیگر به بقیه تیم‌ها کنار بگذارند تا ما با خیال راحت بازی کنیم و در این حد استرس و اعصاب خردی نداشته باشیم. می‌ترسم جام حذفی را هم به تیم دیگری بدهند. تیم‌ها در این حد هزینه می‌کنند، اما در نهایت این چنین می‌شود و برخی‌ها تصمیم می‌گیرند و جام را به آنان می‌دهند، مبارکشان باشد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: