کد خبر: ۸۴۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۸
«عبدالرضا موسوی» با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

موسوی از هیات مدیره استقلال استعفا کردبه گزارش خبرداغ، «عبدالرضا موسوی» با انتشار پستی در فضای مجازی از سمت خود به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

موسوی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

امروز ظهر با وزیر تلفنی صحبت کردم و قرار شد مدیرعامل تا امشب معرفی شود. به من چون کیش بودم گفتند برگرد و ساعت دقیق جلسه را به شما خبر می دهیم و من هم با پرواز ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه به تهران برگشتم.

حدود ساعت ۱۷ به تهران رسیدم و به وزیر پیام دادم که در تهران و منتظر ساعت جلسه هستم که متاسفانه پاسخی دریافت نکردم. در حقیقت جلسه ای هم برگزار نشد و دلیلش را هم نمی دانم.

متاسفانه علیرغم توافق که قرار بود این هفته مدیرعامل انتخاب شود این اتفاق رخ نداد و این سریال همچنان ادامه دارد. برای اینکه مشکلات باشگاه بیشتر نشود از سمت خود استعفا می دهم و امیدوارم با رفتن من استقلال شرایط بهتری پیدا کند. چون تاکنون حکم کتبی به دستم نرسیده طبیعی است که همین استعفا هم کفایت می کند.

آبی‌های پایتخت امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر از ساعت ١۶ به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند.

هواپیمای حامل بازیکنان استقلال که غروب چهارشنبه تهران را به مقصد سیرجان ترک کرده بود، دچار نقص فنی شد و پس از حدود ۷۰ دقیقه سرگردانی در آسمان تهران، به فروداه مهرآباد بازگشت و با رفع مشکل راهی سیرجان شد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: